عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

چیلاورت: رفتار مورینیو با کاسیاس منصفانه نیست

چیلاورت: رفتار مورینیو با کاسیاس منصفانه نیست

به نظر می رسد که روابط سرد کاسیاس و مورینیو در این روز ها تیتر اول روزنامه های ورزشی دنیا می باشد.

پس از دل بوسکه، اینیستا، راموس و په په حالا نوبت دروازه بان اسطوره ای پاراگوئه می باشد تا در مورد اظهار نظر کند. 

به عقیده چیلاورت رفتار آقای خاص با کاسیاس منصفانه نیست.  در مصاحبه ای که روزنامه مارکا با وی در بوینس آیرس انجام داده است او از کاسیاس در مقابل حملات مورینیو دفاع کرده است. 
چیلاورت در این مورد گفت:: رفتار مورینیو کاملا متناقض است با چیزی که در عمل انجام می دهد، او می گوید که کاسیاس به خاطر مسائل فوتبالی و فنی روی نیمکت نشسته است ولی متوجه اشتباه خود نمی شود. او فقط اشتباهات دیگران را می بیند. تنها چیزی که می خواهم به مورینیو بگویم این است که بهترین های دنیا نباید نیمکت نشین شوند. کاسیاس همچنان با اختلافی زیاد بهترین دروازه بان حال حاضر دنیا می باشد.

دروازه بان اسطوره ای پاراگوئه معتقد است که بی عدالتی بزرگی در حق کاپیتان مادریدی ها انجام شده است. 
چیلاورت ادامه داد:" کاملا درست است که دیگه لوپز عملکرد بسیار خوبی در رئال داشته است ولی با تمام احترام به او شما نمی توانید رکورد های کاسیاس را نادیده بگیرید و او را نیمکت نشین کنید.  دروازه بانان بسیار اندکی می توانند در سطح کاسیاس از دروازه محافظت کنند."

در آخر چیلاورت اضافه کرد:" نصیحت من به ایکر این است که صبور باشد و ببیند که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. او باید آرامش خود را حفظ کند و این را بداند که هواداران رئال او را با تمام وجود حمایت خواهند کرد. مورینیو می تواند برداشت های خود را از فوتبال داشته باشد ولی حقیقت این است که بدون کاسیاس، رئال مادرید هویت مشخصی ندارد.

میلان خواهان دیگو لوپز؛ مادریدی ها راضی نیستند

میلان خواهان دیگو لوپز؛ مادریدی ها راضی نیستند

گزارش ها حاکی از آن است که دیگو لوپز برای فصل بعد هم در رئال می ماند و حتی باشگاه دستمزدش را دو برابر می کند!
به گزارش فوتبال اسپانیا، زمانی که ایکر کاسیاس مصدوم شد و نمی توانست برای مادریدی ها بازی کند آن ها به فکر جذب یک دروازبان افتادند تا اینکه با دیگو لوپز بازیکن سابق سویا به توافق رسیدند و او به مادرید آمد، لوپز برای رئالی ها درخشان ظاهر شد به طوری که پس از رهایی ایکر کاسیاس از مصدومیت باز هم نیمکت نشین دیگو لوپز بود.

در همین حال روزنامه دلو اسپورت مطلبی را منتشر کرده که باشگاه میلان برای جایگزینی آبیاتی به فکر دروازبان است و یکی از گزینه های آن ها لوپز 31 ساله می باشد، میلانی می خواهند با قراردادی 7 میلیون یورویی رئال را راضی به فروش او کنند با این حال به نظر نمی رسد رئالی ها به فکر فروش لوپز باشند و می خواهند او را حفظ نمایند.

آنجلوتی: پیشنهادی از سوی باشگاه رئال مادرید به من داده نشده است!

آنجلوتی: پیشنهادی از سوی باشگاه رئال مادرید به من داده نشده است!

کارلو آنجلوتی می گوید هنوز پیشنهادی را از سوی باشگاه رئال مادرید به منظور جایگزینی مورینیودریافت نکرده است.
به گزارش فوتبال اسپانیا، گمانه زنی ها در هفته ها اخیر نشان می دهد که سرمربی پاریسن ژرمن جایگزین مورینیو در فصل بعد خواهد شد زیرا می گویند مورینیو فصل آینده دیگر در مادرید نخواهد بود و سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد.
با این حال سرمربی سابق میلان یک بار دیگر در مورد این موضوع اظهار نظر نمود.

آنجلوتی می گوید: " رئال مادرید؟ من نمی توانم جواب  "بله" یا "نه" بدهم، چون اصلا پیشنهادی به من نشده است که پاسخ گو باشم!"
"من یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارم و در حال حاضر به فکر قهرمانی در لوشامپیونه هستم."


[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 17:50 ] [ محمد بلالایی ]

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/07/primera/1367923641_194558_1367923988_noticia_normal.jpg

 

خوزه مورینیو رئال مادرید را تبدیل به محل کینه جویی شخصی خود کرده و انگار هر چقدر هم که توسط هواداران هو می شود و فحش می خورد ، برایش کافی نیست . وی در صحبت های اخیرش گفت که می خواهد مربی رئال بماند و البته در صورت برکناری هیچ غرامتی نخواهد خواست . او باز هم بازی نه چندان دلپذیر خود در مورد آینده اش را ادامه داد و گفت که می خواهد در رئال بماند . 
دفاع په په از ایکر :" مشکلش یک اسم دارد : رافائل واران . "
احتمال اخراج :" می خواهم بمانم ."
فشار برای اخراج شدن :" من تا آخرین روزی که مرا بخواهند کارم را می کنم . یک یورو هم غرامت نمی خواهم . "
نمره اش برای این سه سال :" نمره نمی دهم "
کاسیاس :" مشکلی با او ندارم . اما دیگو لوپز را دوست دارم . این حق من است . شاید کاسیاس هم پلگرینی را بیشتر دوست داشته باشم . تا زمانی که من در رئال باشم ، دیگو لوپز بازخ واهد کرد . "
دفاع اینیستا از کاسیاس :" هر کسی حق دارد تا نظر شرا ابراز کند و هر کار که بخواهد انجام دهد اما او بهتر است که نگران باشگاه و هم تیمی های خودش باشد که وقتی مسی نیست ، کاملا کارشان گره می خورد ، مثل نیمه نهایی چمپیونزلیگ . به نظرم آنالیز این اتفاق خیلی آسان است . "
چه حسی دارید ؟ " حس خوبی دارم . عادی هستم و درک می کنم که جهان فوتبال از جامعه مجزا نیست و وقتی جامعه در جهت عرف هایی حرکت می کنند که مورد علاقه من نیست اما در جامعه عادی شده است ، طبیعی است که فوتبال هم پیامدی از این جهان دورو باشد . اما حس خوبی دارم و آرام هستم . "
چرا حقیقت را در مورد مشکلتان با کاسیاس نمی گویید ؟ " برای اولین و آخرین بار می گویم تا ببینم درک می کنید یا نه . من یک مربی فوتبال هستم . به عنوان یک مربی فوتبال به این جا آورده شدم و مربی فوتبال قدرتهایی را دارد که یکی از قدرت هایش انتخاب بازیکن مورد نظرش است . برای من ارزشی ندارد که شما می خواهید کوئنت رائو را کنار بگذارید و ترجیح می دهید که مارسلو بازی کند . برایم اندازه یک سکه دو سنتی هم ارزش ندارد . من ساعت ها تصمیماتم را آنالیز و بررسی می کنم . تلاش می کنم تا بر اساس عقلم تصمیم بگیرم . من دروازه بانی دیگو لوپز را بیشتر از ایکر کاسیاس دوست دارم . نمی خواهم به کسی صدمه بزنم . می خواهم تصمیم درست را بگیرم . دیگو خوب روی سانترها حرکت می کند ، کار با پایش خوب است و در ارسال ها نیز غالب است . ایکر هم توپگیری های فوق العاده ای دارد . اما من دروازه بان های دیگری را دوست دارم . ممکن است که کاسیاس هم مربیان دیگری را بیشتر از من دوست داشته باشد ، مثل پلگرینی با دل بوسکه . شاید مربی دفاعی تر ، هجومی تر یا با سبک مدیریتی متفاوتی را دوست داشته باشد . این حق مشروع من است که دیگو لوپز را در شرایط عادی بازی بدهم . هر کسی هر چه می خواهد می تواند بگوید . می تواند بگوید که مورینیو فوتبال نمی فهمد و کاسیاس بهتر از دیگ ولوپز است . اما باید به یک مربی که می گوید دیگو لوپز ، آلبیول ، واران ، ناچو و کوئنت رائو باید بازی کنند نیز احترام گذاشت . فابیو بازی می کند چرا که گزینه دیگری نیست . دیگو هم بازی می کند چون از نظر من بهتر است . خیلی ساده است . برایم قابل قبول است که برخی بگویند که کاسیاس بهتر از دیگو لوپز است اما باید بپذیرید که من هم بهترین مربی برای رئال مادرید هستم . "
روند شکست ناپذیری در خانه :" هیچ کدام از تیمهای بزرگ اروپا به این رکورد نرسیدند . اگر در چمپیونزلیگ نباختند ، در کوپا باختند . تیمهای بزرگ مثل یووه ، اینتر ، ناپولی ، بارسلونا ، بایرن و ... همه همین گونه بودند . همه حداقل یک بازیرا در خانه باختند . ما حالا دو بازی خانگی دیگر داریم . یک جام پیش اره ماست . برای تیم مهم است که در خانه اعتماد به نفس داشته باشد . اما مالاگا خطرناک است و ممکن است در این جا بماند . اگر در بهترین سطحمان نباشیم ، کار مشکلی خواهیم داشت . "
دوستانی که در مادرید پس از رفتنش از او یاد می کنند :" من به هیچ کس بدی نکرده ام . دوستان ابدی دارم . هنوز برخی بازیکنان چلسی با من تلفنی صحبت می کنند . با افرادی از آنژی ، گالاتاسرای ، بولونیا ، اینتر و ... در تماس هستم . با هر کسی ممکن است در تماس باشم . "
حرفهایش علیه بازیکنان :" من فقط در مورد په په صحبت کردم چرا که خودتان در موردش از من پرسیدید . من نمی خواستم در مورد په په صحبت کنم . او یک ادم عادی مثل من و همه افراد دیگر در این اتاق است . همه ما می دانیم نا امیدی چه حسی دارد . برای یک مرد 31 ساله که شخصیت و سابقه درخشانی دارد ، سخت است که توسط یک پسربچه 19 ساله کنا رگذاشته شود . اما این قانون زندگی است . چه کسی شجاعتش را داشت تا از آن بچه استفاده کند ؟ من . زندگی په په از نظر وزشی عوض شده است . این تصمیم من بوده است . یکی از معدود تصمیماتی که با واکنش عمومی مواجه نشد . مشکلی با آن ندارم . می دانم که شرایط آسانی ندارد اما سعی می کنم که صادق باشم و باید بگویم که کمتر کسی است که فکر نکند که آینده خط دفاع رئال را وان و سرجیو راموس تشکیل می دهند . "
وقتی درخواست خرید دیگو لوپز را داده بود ، باشگاه چه گفته بود ؟ " اشتباه من بود که اصرار نکردم . وقتی خواستم با من بحث کردند . من نمی خواستم که زیاد در این باره بحث داشته باشم . "
اهداف :" در آغاز فصل اهداف همیشگی را داشتیم . این که در هر بازی و هر تورنمنت برنده باشیم . اما به برخی اهداف رسیدیم که دنبالش نبودیم . لیگ را به عنوان دوم باید تمام کنیم ، در چمپیونزلیگ به نیمه نهایی رسیدیم ، سوپرکاپ را بردیم ، در فینال کوپا بازی می کنیم . می توانست بهتر یا بدتر باشد . "

[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 16:39 ] [ محمد بلالایی ]

کریم بنزما ، چیزی میان مهاجم نوک و مهاجم کاذب است . این چیزی است که بسته به شرایط می تواند عوض شود . او بازیکنی است که قدرت شوتزنی و تحرک فوق العاده ای دارد و بد هم گل نمی زند اما مشکل این است که بیشتر عادت به پاس دادن دارد و شم گلزنیش آن قدر بالا نیست ، به همین خاطر می تواند تبدیل به هافبک هجومی یا مهاجم کاذب شود . در حقیقت در رئال مادرید و تیم ملی فرانسه ، بیشتر نقش هافبک هجومی را دارد تا مهاجم نوک . 
مورنیوی می داند که این بازیکن از ته قلبش می خواهد که عقب بیاید و توپ بگیرد و برای مهاجمی که جلوتر از خودش است بازی کند . شاید هنوز زود باشد که در این باره تصمیم گیری شود اما در اولین تمرینات در والدبباس ، بازیکن فرانسوی در پست پشت مهاجم ، تست شد . 
این یک فاکتور خوب برای مورینیوست ، به خصوص در صورتی که در نهایت کاکا برود . این باعث می شود که هیگوائین با خیال تخت تبدیل به مهاجم نوک شود . بدین ترتیب بنزما با اوزیل برای رسیدن به پست هافبک هجومی رقابت می کند و دی ماریا و کریستیانو ه مدر جناحین قرار می گیرند.
بنزما از این اتفاق ناراضی نیست . او همیشه نشان داده که ترجیح می دهد به هم تیمی هایش پاس بدهد تا این که گل بزند . او در سال گذشته گلهای زیادی زد اما بارها موقعیت ها را به خاطر پاس دادن هایش و نداشتن خودخواهی لازم برای یک مهاجم نوک ، ا زدست داد . این که عقب بازی کند باعث می شود که بهتر پا به توپ شود .
بازیکن فرانسوی پیش فصل را با انسجام زیادی آغاز کرده است . می داند که رقابت برای رسیدن به ترکیب زیاد است و نمی خواهد که به هیچ وجه عقب بکشد . او می تواند در دو پست متفاوت بازی کند و این قضیه باعث می شود که شانس بیشتری برای رسیدن به ترکیب اصلی داشته باشد .
این مهاجم می داند که رئال مادرید چه نیاز هایی دارد . او روبراه تر از همیشه است . در پیش فصلش در بهترین شرایط قرار گرفته و حالا از نظر وزنی آماده است . مشکلاتش در زمینه مصدومیت ها و اضافه وزن ، کاملا رفع شده است . او نسبت به سالهای گذشته ، توانسته که از نظر بدنی در بهترین شرایط باشد .
فلورنتینو سعی کرد که از ابتدا به او اعتماد داشته باشد . کار برای مورینیو و بنزما آسان نبود . مربی پرتغالی از او بیشتر و بیشتر می خواست . وی می خواست که بهترین بازی را از بازیکن فرانسوی بیرون بکشد که به خواسته اش رسید .
اما بنزما تنها بازیکن چند پسته مورینیو نیست . بازیکنان دیگری هستند که بتوانند در ساختار 1-3-2-4 عوض شوند . دی ماریا و کریستیانو بارها در طول بازی جایشان را با هم عوض می کنند ، اوزیل می تواند در پست های بازیساز و هافبک چپ بازی کند . هیگوائین هم توان بازی در جناحین را دارد .
خدیرا هم امسال می تواند مقشی هجومی تر باشد . مودریچ هم آچار فرانسه دیگری در میانه زمین خواهد بود . هافبک کروات می تواند در تمامی پست های خط هافبک بازی کند .

[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 8:20 ] [ محمد بلالایی ]

آلوارو آربلوا قراردادش را تمدید کرد و تا 2016 بازیکن رئال مادرید خواهد بود . ملی پوش اسپانیایی نتوانست خوشحالی خود را از این قضیه کتمان کند و گفت که می خواهد تا سالها در رئال بماند . "خوشحالم که قراردادم را با رئال مادرید تمدید کردم . امیدوارم آخرین باری نباشد که چنین کاری می کنم . بی اندازه خوشحالم . برای من حضور در این باشگاه افتخاری است . فقط می دانم که در هر بازی جانم را برای این پیراهن می دهم . خوشحالم که باشگاه به من اعتماد کرد و می خواهم از این اتفاق لذت ببرم . "
وی در مصاحبه با وبسایت رئال مادرید خاطر نشان کرد :" سخت است که بتوان در باشگاهی با چنین توقعاتی بازنشسته شد . این جا همیشه بهترین ها بازی می کنند و وقتی که یکی سنش بالا می رود ، سخت است که بتواند ادامه دهد . امیدوارم این آخرین باری نباشد که قراردادم را با رئال مادرید تمدید می کنم . "
آربلوا در حال حاضر یار فیکس رئال و مورینیوست . وی به تمجید از مربی پرتغالی گفت :"جکاملا تصمیمات مربی را درک می کنم . همیشه به من اعتماد داشته است . زمان هایی بوده اند که زیاد یا کم بازی کرده ام اما همیشه اعتماد مربی را حس کردم . مورینیو بهترین بازی را از من بیرون کشیده است . زیر نظر مربی حس خیلی خوبی دارم . "

[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 8:14 ] [ محمد بلالایی ]

دی ماریا و واران به تمرین رئال برگشتند

رئال مادرید ، خود را در لس آنجلس آماده می کند که در اولین تمرین در سومین روز ، باز هم در UCLA بازیکنان گرد هم آمند .
رافائل واران و آنخل دی ماریا ، سرشناس ترین چهره های تمرین بودند که توانسته بودند از مشکلات بدنی خود ریکاوری کنند و به تمرینات گروهی اضافه شوند .

--------------

په په : " تموم محبتمونو نصیب کاکا می کنیم "

په په در کنفرانس مطبوعاتی از روزهای آغازینش در تمرینات رئال گفت . این مدافع گفت :" با این امید برگشتیم که نشان دهیم که در سطح بسیار بالایی هستیم تا شروع بسیار خوبی داشته باشیم . "
وی در مورد کاکا گفت :" او بازیکن بزرگی است . خیلی خوشحالم که با او در یک تیم هستم . حالا با ماست و تمام محبتمان را نصیب او می کنیم . "
په په در مورد انگیزه های رئال گفت :" تیم باید برای تمامی رقابت ها آماده باشد . ما با تجربه تر شده ایم و این خوب است . مربی می داند که صلاح تیم چیست و من باید به باشگاه کمک کنم . "
وی در باره فابیو کوئنت رائو گفت :" تردیدی درباره توانایی هایش نیست . بازیکنان در این جا از او حمایت می کنند . او در کنار مارسلو ، بهترین مدافع چپ های جهان هستند . "
په په با یادآوری دوران حضورش در رئال گفت :" در مورد انتقالم سر و صدای زیادی به پا شد . خدا را شکر ، خوش شانس بودم و همه چیز خوب پیش رفت . مردم من را دوست دارند و من خوشحالم . فابیو هم یک پسر خوب است که بیشتر فوتبالش را در پرتغال سپری کرده است . او دوره بدی را در ساراگوسا داشت اما حالا فرصت حضور در بهترین تیم جهان را پیدا کرده است . مطمئنا او می تواند محبوبیت را میان هواداران کسب کند . "
په په در مورد بازی با گالکسی هم گفت :" هر سال که می گذرد ، آنها بازیکنانشان با کیفیت تر می شود . مطمئنا بازی پنجشنبه مشکل خواهد بود . این بخشی از فوتبال است . "
مدافع پرتغالی در مورد قهرمانی در لالیگا گفت :" نشان دادیم که تیم منسجمی هستیم که وقتی که باید بجنگیم ، می جنگیم . ما مشکل ترین لالیگای جهان را بردیم . "
وی در مورد ویتسل گفت :" بازیکن بزرگی است که در بنفیکا خوب کار کرده است اما این چیزها به باشگاه مربوط است . " و در پایان از مورینیو تمجید کرد :" او مربی ایست که از ما انتظار بردن دارد . "

--------------

ژابی آلونسو مصدوم شد !!!!!!!

یکی از نکات قابل توجه تمرین رئال مربوط به مصدومیت ژابی آلونسو بود .
این بازیکن به علت مصدومیت از ناحیه زانوی پای راستش ، نتوانست در تمرینات شرکت کند .

--------------

رسیدن رئال به سریع ترین 3 گله تاریخ چمپیونزلیگ

بنزما ، اوزیل و کایخون ، سریع ترین گلهای تاریخ چمپیونزلیگ را در فصل 12-2011 به ثبت رساندند . این سه در بازی با دینامو زاگرب در 22 نوامبر 2011 ، در دقایق 2 ، 6 و 9 گلزنی کردند . این بازی 6-2 به نفع رئال تمام شد که برای اولین بار در تاریخ ، یک تیم با چنین سرعتی در یک بازی چمپیونزلیگی به سه گل می رسید .

در همان بازی رئال مادرید یک رکورد دیگر به ثبت رساند . تبدیل به اولین باشگاهی شد که در استادیوم خودش در چمپیونزلیگ 200 گل می زند .

برگرفته از کتاب رکوردهای رئال مادرید

[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 7:59 ] [ محمد بلالایی ]

اولین تمرین تیم در لس آنجلس با حضور کریستیانــــو رونالــــدو




[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:11 ] [ محمد بلالایی ]

به نظر می رسد که میلان باز هم چشم به رئال دوخته است . این باشگاه پس از کاکا ، ژابی و لاس ، حالا یک گزینه رئالی دیگر را در خط هافبک در نظر گرفته است .
میلان با رفتن گتوزو و سیدورف به عنوان یک هافبک جنگنده است و آلگری چشم به سامی خدیرا دوخته است . بدین ترتیب به نظر می رسد که بازیکن آلمانی ، نگاه سن سیرو را به خود جلب کرده باشد .
به گفته تیسکالی اسپورت ، میلان حاضر است که برای این هافبک رقمی در حدود 10 میلیون یورو بپردازد که طبیعتا نه رقم مناسبی است و نه مورینیو راضی به از دست دادن بازیکن محبوبش است .

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:39 ] [ محمد بلالایی ]

ریکاردو کاکا می خواهد در نیویورک ردبولز بازی کند اما نه در شرایط فعلی . چرا که به گزارش روزنامه نیویورک پست ، وی دوران پایانی فوتبالش را برای این کار انتخاب کرده و در حال حاضر اروپا را ترجیح می دهد .
ردبولز در روزهای اخیر مذاکراتی برای خرید بازیکن انجام داده بود اما کاکا ترجیح می دهد فعلا به لیگ اروپا نرود . او می خواهد بخشی از تیم ملی برزیل در جام جهانی آتی باشد و در یک تیم اروپایی چنین فرصتی پیدا می کند .
دیوگو کوشو ، سخنگوی کاکا اخیرا گفته بود :" کاکا با دستمزد 8 میلیون به ردبولز خواهد آمد ، البته در آینده یعنی در دو ، سه سال آتی . فعلا چنین برنامه ای ندارد . "

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:26 ] [ محمد بلالایی ]

پس از کج خلفی ال پیپیتا در پایان فصل گذشته و حمایتی که از او شد ، او حالا باید نشان دهد که لیاقت رفتاری که توسط باشگاه و هواداران با او شد را دارد .
هیگوائین همیشه بازیکنی با تعصب و متشخص در پیراهن رئال مادرید بوده است . او حالا باید بیش از همیشه نشان دهد که یک رئالی واقعی است . پس از حمایت همه جانبه هواداران از او در اتمام فصل گذشته ، زمانش رسیده که هیگوائین نشان دهد که لیاقت همه این حمایت ها را دارد .
پدر هیگوائین در آن موقع با جنجال های رسانه ای ، سعی کرد که محبوبیت پسرش را بسنجد که نتیجه مثبت بود . همه هواداران عاشقانه از گونزالو حمایت کردند .
اما هیگوائین باید نشان دهد که یک ستاره واقعی است . او بیش از همیشه باید خودش را اثبات کند . درست است که شاید در برخی بازیها نتوانسته خودش باشد اما از حالا به بعد باید از تمام وجودش مایه بگذارد تا خود را به هواداران اثبات کند .
دانیل کاستیون
ز

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:46 ] [ محمد بلالایی ]

نوری شاهین ، به لطف عملکرد فوق العاده اش در بورسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست وی به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا انتخاب شد تا باشگاه های زیادی مشتریش باشند اما در نهایت رئال مادرید را انتخاب کرد .
اما شاهین موفقیتی نداشت . مصدوم بود و زمانی که به نظر می رسید می تواند به گروه اضافه شود ، باز هم مصدوم یم شد . این به ضررش تمام شد . مورینیو بارها گفت که او باید خیلی تمرین کند تا هم سطح بقیه تیم شود . بازیکن ترکیه ای تا بازی با اوساسونا در برنابئو فرصت بازی پیدا نکرد . در آن بازی 24 دقیقه به میدان رفت . برخی فکر می کردند این شورع دوران موفق شاهین است اما او همچنان از نظر بدنی آماده نبود . بالاخره در دقیقه 30 مقابل سوسیه داد دوباره در لالیگا بازی کرد . این بار 14 دقیقه به میدان رفت . وی همچنین 45 و 44 د دقیقه دیگر در لالیگا برابر اسپورتینگ و گرانادا بازی کرد . بدین ترتیب در کل لالیگا 127 دقیقه به میدان رفت ، یعنی فقط در 3.7 درصد دقایق. تا بر خلاف انتظارات تبدیل به یک ستاره بزرگ نشود .
بدین ترتیب باشگاه از فروش بازیکنانی که فقط 23 سال دارد به طور فرض یثاستقبال کرده چرا که با ترافیک بازیکنان در میانه زمین و آمدن احتمالی مودریچ ، جای بازیکن ترک تبار تنگ تر هم خواهد شد .

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ محمد بلالایی ]

كريستيانو رونالدو دست نيافتني ترين و بي نظيرترين بازيكن هجومي اين نسل است ؛ نخستين نفري كه با نزديك ترين رقيبش هم فرسنگ‌ها فاصله دارد و از هر لحاظ بي عيب و نقص‌است اما هنوز نتوانسته‌است آن موفقيت خيره كننده‌اي را كه در تيم باشگاهي كسب كرده ، در تيم ملي كشورش هم پياده كند و به سختي مي‌توان لقب يك ملي پوش موفق يا حتي كارآمد را به آن داد. اما يورو 2012 براي رونالدو فرصتي مغتنم بود. 

 
ملي پوش پرتغالي رئال مادريد بالاخره در يك بازي حساس تاثير گذار ظاهر شد تا به رقيبش در بارسلونا هشدار دهد زمان تغيير فرا رسيده است. رونالدو حالا پنجمين تورنمنت معتبر دوران حرفه‌اي‌اش را تجربه مي‌كند اما در گذشته هيچ گاه تا به اين اندازه براي پرتغال مثمر ثمر نبوده است. او حالا آمار خود را به سه گل در تورنمنت رسانده؛ گل‌هايي كه در عين حال مهم و تاثيرگذار هم بودند. 
 
كريس ابتدا دو گل به هلند زد تا نسخه نارنجي پوشان را بپيچد و بعد در يك چهارم نهايي در بازي مقابل جمهوري چك تك گل تيمش را وارد دروازه پتر چك كرد تا پرتغال نخستين تيمي باشد كه به نيمه نهايي صعود مي‌كند. 
 
 

ممكن است در بارسلونا او را تنها به‌عنوان دوازدهمين نفر در ليست بهترين بازيكنان دنيا بشناسند ولي رونالدو چيزي بيشتر از اينها مي‌خواهد ... هدف او رسيدن به‌عنوان زهردارترين بازيكن در اين تورنمنت است. در اين صورت اگر موفق شود موانع بعدي را هم از سر راه بردارد و به جام برسد، حتي كاتالونيا هم به افتخارش خواهد ايستاد. 

 
رونالدو در اين باره مي‌گويد: «شانس ما براي رسيدن به فينال پنجاه – پنجاه است. ما كيفيت لازم را داريم و تنها كافي است باور و اعتقادمان را از دست ندهيم.»با اين اوصاف رونالدو مي‌تواند خود را به خواستني‌ترين بازي اين تورنمنت برساند؛يعني مسابقه فينال در دونتسك و مي‌تواند براي نخستين بار به‌عنوان بهترين بازيكن تورنمنت جام قهرماني را هم بالاي سر ببرد. نمايش او مقابل هلند، آنهايي كه يك فصل تمام به تماشاي بازي‌هايش نشسته بودند را به تولد رونالدويي عالي‌تر از هميشه اميدوار كرد. هرچند بازي او در يك چهارم نهايي مقابل جمهوري چك به همان اندازه جذاب و دلفريب نبود اما نبايد فراموش كرد دفاع همه جانبه مردان چك راه نفوذ و هنرنمايي او را بسته بود. 
 
ولي حتي در اين شرايط هم رونالدو موفق شد گلي با كيفيت بالا را وارد دروازه حريف كند؛هرچند كه خوب مي‌دانست تا انتهاي تورنمنت محال است با حريفي تا به اين حد دفاعي روبرو شود. اما هرچه به روزهاي پاياني تورنمنت نزديك مي‌شويم اين بحث داغ‌تر مي‌شود كه آيا هيچ تيم ديگري در مسابقات حضور دارد كه بازيكني همچون رونالدو داشته باشد كه بتواند به تنهايي نتيجه بازي را تغيير دهد؟
 
كسي كه مي‌تواند هم در بال چپ بهترين عملكرد را داشته باشد و هم به‌عنوان بازيكن آزاد در ميانه ميدان و البته شايد بهترين توصيف براي او يك مهاجم تمام عيار باشد كه به اميد اول هواداران پرتغال تبديل شده است. در حالي‌كه ساير تيم‌ها هم ستاره‌هاي خلاق خود را دارند؛ ژاوي و اينيستا براي اسپانيا، آندره پيرلو براي ايتاليا كه گويي هرگز پير نخواهد شد و استيون جرارد هم هنوز كارآيي خود را براي انگليس حفظ كرده است.
 
رونالدو همچنان در حركت‌ها و تاثيرگذاري‌هاي انفجاري از بقيه سرتر است اگر در بازي بعدي هم همين فرم و نمايش ايده‌آل خود را حفظ كند، مي‌تواند مطمئن باشد كه پرتغال را براي نخستين بار در هشت سال گذشته به فينال يورو هدايت مي‌كند. 
 
ميكال بيلك، سرمربي جمهوري چك بعد از شكست تيمش در يك چهارم مقابل پرتغالي‌ها گفت: «ما واقعا براي خنثي كردن او آماده بوديم ولي كلاس بازي رونالدو بالاتر از اين حرف‌هاست. او قادر بود موانع را از پيش رو بردارد.» به طور طبيعي حريف‌ها هميشه سعي مي‌كنند راهي براي متوقف كردن رونالدو پيدا كنند.
 
شايد به اين خاطر كه پرتغال را به چشم تيمي متكي به يك نفر مي‌بينند اما پرتغال در تمام نقاط زمين بازيكناني مستعد و خطرناك دارد. از فابيو كوئنترائو در چپ دفاع گرفته تا ناني خستگي ناپذير و غير قابل پيش بيني در بال راست؛كسي كه گويي سرنوشتش براي هميشه به‌عنوان سنگواره رونالدو گره خورده... كه شايد به خاطر اتفاقاتي باشد كه در منچستر يونايتد رقم خورد اما اگر بتواند كمي ثبات بيشتري از خود نشان دهد مي‌تواند در هر تيم ديگري هم موفق باشد. 
 
اما قدرت واقعي و مخفي پرتغال در خط هافبك سه نفره آنها يعني موتينيو، ميرلس و ميگل ولوسو نهفته است. شايد كلاس كار آنها در سطح همتايان اسپانيايي شان نباشد اما در كار با توپ راحت ترند و گويي همخواني بيشتري در تيكي تاكا دارند. اگرچه مردان جمهوري چك امكان پاسكاري را براي پرتغال سخت كرده بودند اما شايد اگر خيلي از تيم‌هاي مطرح به جاي پرتغال بودند قادر به يافتن راهي براي فرار از تور دفاعي حريف نبودند.
 
پرتغال اما نااميد نشد و به فشار روي دفاع ادامه داد تا بالاخره آن شكافي كه منتظرش بودند ايجاد شد تا روي همكاري ناني و موتينيو، موقعيتي براي رونالدو ايجاد شود كه گل نكردنش بسيار سخت بود. اين گل به تمام معنا حاصل يك كار گروهي بود. نقش رونالدو اما تنها به يك زننده گل‌هاي حساس و عالي يا رهبري پرتغال در درون زمين خلاصه نمي‌شود. او در واقع عنصر و عامل اصلي تزريق انگيزه به هم تيمي‌هايش است تا نيروي نهفته خود را آشكار كند. او مي‌تواند نام خود را به‌عنوان عنصر ويژه يورو 2012 مطرح كند. تيمي كه مي‌تواند او را براي نود دقيقه با خود داشته باشد، شايسته رسيدن به فينال است.


[ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, ] [ 12:49 ] [ محمد بلالایی ]

مسعود اوزیل در مصاحبه با اکسپرس ، یواخیم لوو را مناسب هدایت رئال مادرید دانست . وی گفت :" او مربی خیلی خوبی است . مربی رئال مادرید بشود ؟ البته که می تواند ، چرا که نه ؟ توانایی هایش را دارد . "
وی در دفاع از خدیرا هم گفت :" نمی دانم چرا از او انتقاد می شود . او بازیکن ثابت بهترین باشگاه دنیاست . همیشه می توان رویش حساب کرد و همیشه صد در صد است . افتخار می کنم که با او در آلمان و رئال مادرید بازی می کنم. خیلی پیشرفت کرده و یکی از بهترین هافبک دفاعی های دنیاست . "

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 17:27 ] [ محمد بلالایی ]

یوروی امسال ، تا حد زیادی تحت تاثیر ستارگان رئال مادرید بوده و هر کدام در تیمهایشان توانستند که خوش بدرخشند . کاسیاس ، راموس و ژابی از اسپانیا ، کریستیانو ، په په و کوئنت رائو از پرتغال و خدیرا و اوزیل در آلمان ، درخشان ترین ها بودند .
http://s5.as.com/recorte/20120625dasdaiftb_3/XLCO/Ies/20120625dasdaiftb_3.jpg
اوزیل ، پادشاه پاس گل
مقابل پرتغال بهترین بازیکن رئال مادرید نامیده شد . پر تحرک بود ، 43 پاس سالم و نه پاس اشتباه داد . مقابل هلند ، حضورش کمرنگ تر بود (37 پاس سالم) اما در آن بازی هم یک شوت به تیرک زد . در مقابل دانمارک سطحش را نگه داشت (55 پاس سالم ، یک پاس خوب) و مقابل یونان (بهترین بازیکن میدان شد) 118 پاس سالم و دو پاس گل داد .

خدیرا ، گلزنی مقابل یونان
پستش هجومی تر از دوران حضورش در رئال مادرید بود . به عنوان یک هافبک جنگنده ، هشت شوت در این تورنمنت  زده که یکی از آنها مقابل یونان به گل تبدیل شد و از سویی 15 بار توپربایی کرده است . 245 پاس سالم و 38 پاس اشتباه داده است . یک پاس گل هم ماریو گومز داد .

کاسیاس ، دروازه بانی معجزه که عقب نمی کشد
دوازده بار در تورنمنت توپربایی کرد . استادانه مقابل کرواسی جلوی گل راکیتیچ را گرفت . مقابل فرانسه هم یک کاشته خوب را از کابای گرفت .

آلبیول ، همچنان در خدمت گروه
در پی مصدومیت پویول دعوت شد اما به علت این که بازیکنان محروم یا مصدوم نشدند ، به او نیازی نشد .

بنزما ، گم بود
اولین بازیش مقابل انگلیس را با یک بازی بد شروع کرد . مقابل اوکراین کمی در کنار ریبری و نصری بیدار شد تا یک مثلث خطرناک را تشکیل دهد و دو پاس گل داد . مقابل سوئد فاجعه بود و چهار شوت بد زد . مقابل اسپانیا حتی یک شوت هم به چارچوب نزد .

راموس ، یک غول در خط دفاع
در چهار بازی ، 39 بار توپربایی کرد . به خوبی توپ های حریفان را می ربود و به هم تیمی هایش می رساند .

آربلوا ، محو کننده ریبری
پستش یکی از مورد بحث ترین ها در تیم ملی اسپانیا بوده است . با این که برخی او را نامطمئن می دانستند اما به خوبی ریبری را در فرانسه مهار کرد .

کریستیانو ، به دنبال توپ طلا
مقابل آلمان چهار شوت به چهارچوب زد و کل بار تیم روی دوشش بود . مقابل دانمارک بد کار کرد و دو موقعیت تک به تک را از دست داد و هشت توپ لو داد . پس از آن ، نشان داد که همان بازیکنی است که لیاقت توپ طلا را دارد . مقابل هلند دو گل و دو تیرک زد تا پرتغال را به مرحله یک چهارم برساند و مقابل جمهوری چک هم یک گل زد (و دو تیرک) تا تیمش را به نیمه نهایی برسد . بیشترین آمار شوت در یورو را با 29 شوت داشته که 14 تا در چارچوب بود و 15 تا در بیرون .

کوئنت رائو ، در بهترین سطحش
مقابل دانمارک ، پاس گل حیاتی را به وارلا داد . در خط دفاع خیلی مطمئن ظاهر شد (13 ریکاوری) و در حملات هم مطئن بود . دوازده سانتر به چارچوب داشت و سه شوت زد (یکی در چارچوب) . او گفت :" این جا اعتماد به نفسم را بازیافتم . "

په په ، فقط یک خطا در چهار بازی
فوق العاده بود . یک سد مستحکم در خط دفاع که در چهار بازی فقط یک بار خطا کرد . حتی باعث شد که حریفش کارت زرد بگیرد . 34 بار توپربایی کرد و دو شوت زد (یکی گل شد و دیگری به تیرک خورد)

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 17:6 ] [ محمد بلالایی ]

توپگیری تخیلی کاسیاس از راکیتیچ ، شوت روپای به یاد ماندنی خدیرا برابر یونان ، دبل تماشایی ژابی مقابل فرانسه ، پاس گلهای استادانه اوزیل برای آلمان ، گلهای شجاعانه کریستیانو ، درس های په په از میانه خط دفاع ، درخشش کوئنت رائو در یورو (بهترین در پستش در کنار خوردی آلبا) ، استادی سرجیو راموس (بهترین دفاع وسط یورو تا کنون) ، مهار ریبری توسط آربلوا و ... این ها خاطرات یورو 2012 هستند ، همگی سپید .
مادریدیسموها به خود می بالند . ده تا از حاضران در نیمه نهایی از تیمشان هستند که هفت تا از انها در روز چهارشنبه در بازی اسپانیا - پرتغال ، فیکس می شوند . مادریدیسموها شایستگی هایشان را در هفته های اخیر نشان می دهند . بررسی ها نشان از اقتدار و برتری شاگردان مورینیو دارد که توانسته اند که دوباره نگاه ها را به عظمت آنها جلب کنند . به جز بنزما که یوروی خوبی نداشت و انتظارات را برآورده نکرد ، همه عالی بودند . هواداران برنابئویی ، دست هایشان را به هم می سایند . واکنش مادریدیسموها در یورو تا سالها در یادها خواهد ماند . موفقیت های ورزشی و قهرمانی با همان سرعتی به دست رئالی ها می آیند که فرناندو آلونسو دیروز در والنسیا در پیست طی کرد . زندگی سفید و زیباست .

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 19:2 ] [ محمد بلالایی ]

آندره ویلاش بواس ، دستیار سابق خوزه مورینیو در آستانه هدایت تاتنهام قرار گرفته و به نظر می رسد که این نکته ای منفی برای پیوستن لوکا مودریچ به رئال مادرید باشد . در حقیقت به گزارش اسپورت یو ، این مربی با توجه به روابط بدی که او با مربی پرتغالی  دارد ، می خواهد تا جایی که می تواند سنگ اندازی کند .
در حالی که خرید مودریچ چندان هم آسان نیست ، ملحق شدن ویلاش بواس به وایت هارت لین می تواند کار را مشکل تر کند . مورینیو ، مودریچ را به عنوان گزینه محبوبش برای پست بازیساز انتخاب کرده اما حالا گزارشات حاکی از آن است که جدا از 37 میلیونی که سیتی رویش قیمت گذاشته ، ویلاش بواس هم بدش نمی آید سنگ اندازی کند .

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 18:45 ] [ محمد بلالایی ]

دیروز ، سی و ششمین سالروز پنالتی معروف پنانکا در یورو 76 بود که به قهرمانی چکسلواکی ختم شد . او خودش می گوید :" خیلی روی کاشته ها ، کرنر ها و ضربات آزاد کار می کردم . از بچگی تمرین می کردم . "
وی در مورد پنالتی زن بودن رونالدو گفته بود :" فکر می کنم که کریستیانو ، بهتر کاشته می زند تا پنالتی . در مورد پنالتی ها هم به خوبی با فشار کنار می آید و فشارها را کنترل می کند . "

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 19:10 ] [ محمد بلالایی ]

لوئیس فیگو و بقیه ستارگان رئال مادرید در بازی کلاسیک قلب،با رسانه ها راجع به سهمیم شدن در بازی دیشب صحبت کردند.


فیگو:
"این بازی معنی خاصی داشت و آن این است که بازی کردن در برنابئو همیشه خوب است.همه ما از اینکه بهترین باشیم لذت میبریم.معنای این بازی این است که ان چیزی که واقعا مهم است ؛این است که به بسیاری از کودکان کمک خواهد شد."
سانچز:
"احساس میکنی که دوباره همانند یک بازیکن برای 45دقیقه بازی میکنی.این بازیها اجازه میدهند نسل های مختلف گردهم بیایند و ما از این بابت خوشحال هستیم."
هلگرا:
"انچه که مهم است این است که مردم امروز لذت بردند."
کونتراس:
"من خوشحالم که پسرم توانست پنالتی را که گرفتم ببیند.چیزی که به عنوان یک حرفه ای هرگز موفق به انجام ان نشدم.این خوب است که خانواده ها گرد هم می آیند و بچه ها فرصت دیدن بازی بازیکنایی را دارند که تا حالا ندیدند.ما باید سپاسگزار افرادی که مسبب این اتقاق بودند باشیم."
الینگر:
"این فوق العاده است که همراه با دوستانم چنین لحظات خوبی را داشتم.رئال مادرید این فصل خصوصا در حمله بسیار قوی بود."
سانتیلانا:
"چیزهای مهمی در این بازی ها است که برای شرکت در آن سهیم شوی و ببینید که چگونه هوادارن برای حمایت از علت این بازی،گردهم آمده اند.من هرگز تصور بازی در کنار زیدان،فیگو یا روبرتو کارلوس را نمیکردم چون من خیلی قدیمی تر هستم.این شگفت انگیز است که بسیاری از گل های رئال مادرید این فصل امتیاز آور بوده اند،شاهکارهای کریستیانو رونالدو باور نکردنی است.فوتبال اسپانیا هرگز مانند او را نخواهد دید."

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:26 ] [ محمد بلالایی ]

دیشب و در حضور بیش از 65000 نفر تماشاگری که شاهد سومین بازی کلاسیک قلب بودند،زین الدین زیدان ستاره سال های نچندان دور رئال باز هم پا به توپ شد.این عکس، کنترل توپ توسط اورا در طول بازی نشان میدهد.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:22 ] [ محمد بلالایی ]

په په اعتقاد دارد که کریستیانو سزاوار بدست آوردن توپ طلا است. مدافع رئال مادرید،در مصاحبه ای که با روزنامه پرتغالی oJogo داشت اظهار کرد،هموطنش در تیم باشگهایی و تیم ملی یک ماشین است.په په هیچ شکی ندارد که او توپ طلارا بدست خواهد آورد و بر این باور است که رونالدو بهترین بازیکن جهان است.و در ارتباط با مقایسه او با مسی اظهار داشت :"انتخاب آن سخت است ولی رونالدو بازیکن کاملتری است"په په ادامه میدهد:" او یک ماشین است.و بیان میکند که: "شایستگی رونالدو"ااست که درجهان فوتبال به عناوین فردی و تیمی میرسد.په په همچنین در ارتباط با جدال رونالدو و مسی،افزود:"پیروزی در لالیگایی که رقابتی ترین لیگ جهان است،به رونالدو کمک کرد تا رقیب ارژانتینی خود برای بدست اوردن جایزه شکست دهد"
شنبه آینده در چارچوب جام ملت های اروپا، و در دیدار بین آلمان و پرتغال په په مقابل دو هم تمیش یعنی اوزیل و خدیرا قرار میگیرد.مدافع مرکزی تیم ملی پرتغال اذعان کرد که با دوستانش در چند جلسه از تمرینات راجع به این بازی های شوخی کرده است ولی تاکید کرد که هرکسی از منافع خود هنگامی که با رقیبش مواجه میشود دفاع میکند.
و در پایان وقتی از او راجب "هالک" مهاجمی که نامش بر سر زبان هاست و شانسی که برای پیوستن به رئال مادرید دارد، گفت:"من او را در اسپانیا نمیبنیم،او مناسب لیگ برتر است"

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:19 ] [ محمد بلالایی ]

امروز روز مهمی در زندگی حرفه ای ایکر کاسیاس است.و او به رسانه ها ،علت انرا توضیح داد:" 3ژوئن 2012 روز خاصی برای من است.12سال پیش در چنین روزی،اولین بازی بین المللی خود را برای اسپانیا انجام دادم"
ایکر همچنین زمانی،با 2تن از مربیانی که بیشترین تاثیر را روی کار او داشته اند کار کرده است و حالا در بازی دوستانه میان تیم ملی اسپانیا و چین که در سویا برگزار میشود،مقابل همدیگر قرار میگیرند.او دراینباره گفت:"کاماچو  زمانی مربی تیم بود و دلبوسکه کسی بود که در رئال مادرید، نظم و انظباط را به من داد."
کاسیاس ادامه میدهد:"خوب است،12 سال میگذرد و هر سه نفر ما،دلبوسکه،کاماچو و من،دوباره همان تاریخ را،از زمان شروع به کارم در اسپانیا عبور خواهیم کرد.کاماچو به عنوان مربی چین،دلبوسکه به عنوان مربی اسپانیا و من ،پسری که  ان روز پا به زمین گذاشت تا به رویاهایش تحقق بخشد.رویایی که برای داشتن آن خوش شانس هستم.خیلی ممنون خوزه آنتونیو کاماچو..!"
کاسیاس گلر شماره1 تیم ملی اسپانیست، بدون هیچ و چرایی و افتخار این را داشته است که به عنوان کاپیتان،فاتح جمپیونزلیگ استرالیا و اتریش و جام جهانی آفریقا جنوبی باشد.او همچنین در بازی های کلیدی تیم ملی اسپانیا سهم بسزایی داشته است،که 2تا از آنها عبارت اند از: بازی یک چهارم نهایی در سال 2008 مقابل ایتالیا و فینال سال 2010 در مقابل هلند.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ محمد بلالایی ]

ديشب سانتیاگو برنابئو شاهد سومین نبرد از نبردهای کلاسیک بود که جمعیت حاضر ،شاهد یک فوتبال خوب که با برتری 3-2 رئال به پایان رسید.

در همان ابتدای بازی در دقیقه ی 7 مورینتس روی اشتباه مدافعان منچستر موفق به گلزنی شد. سپس هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گل زنی داشتند که شارپ موفق به جبران نتیجه شد اما در ادامه ی بازی و تنها 2 دقیقه بعد روی پاس زیدان و شوت تماشایی فیگو ،رئال در دقیقه ی 11 گل دوم را زد تا 2-1 جلو بیوفتد .نیمه ی اول با همین نتیجه و آرام پیگیری شد.

در نیمه ی دوم منپستر سعی در افزایش فشار داشت و چند موقعیت  نه چندان جدی خلق کردند اما در ادامه و در دقیقه ی 55 فن در سار با واکنش های عالی خود مانع گلزنی کارلوس و فیگو شد در ادامه منچستریها موفق به دریافت یک ضربه ی پنالتی روی حرکت خب کول شدند اما کنتراس این ضربه را از شرینگهام گرفت و تنها 2 دقیقه بعد رودندو پس از جای گذارشتن 2 مدافع گل سوم را در دقیقه ی 69  زد. در آخر هم شارینگهام اشتباه خود روی ار دست دادن پنالتی را جبران کرد و یک گل زیبا زد تا بازی با همین نتیجه ی 3-2 یه سود رئال تمام شود.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:15 ] [ محمد بلالایی ]

اميليو بوتراگوئنو ، مدير روابط آكادميك رئال مادريد،در زمین تمرینی والدیباس  و در جمع هوادارن رئال مادرید، و با بیاناتی ازحمایت کنندگان باشگاه در طول دومین فصل رئال مادرید،تشکر کرد.او گفت:"تیم عملکرد درخشانی داشت و لالیگایی را بدست آورد که بسیاری از مردم از آن به عنوان بهترین لالیکا تاریخ یاد میکنند.مدیریت درخشان خوزه مورینیو و بازیکنان که 100 امتیاز بدست آوردند و 121 گل به ثمر رساندند"
بازیکن سابق رئال مادرید در طول سخنرایش که مورد توجه رئیس باشگاه،فلورینتو پرز و بیش از 4000 تن از اعضای باشگاه بود، ادامه داد :"من فکر میکنم پیش افتادن از این عنوان ها در آینده دشوار خواهد بود.ما نمیتوانیم منکر این شومیم که فصل بسیار دشواری را داشته ایم اما تیم به همه موانع در راهش غلبه کرد وشایستگی این را داشت که با امتیاز بالایی لالیگا را بدست آورد."
و در پایان بعد از تبریک به کاستیا برای صعود به لیگ دسته دوم ؛چند کلمه ای راجب آینده صحبت کرد و بیان داشت که: "میدانیم که با چالش های به مراتب سخت تری مواجه خواهیم شد اما اعتقاد داریم که قادر به حل آنها هستیم.باشگاه هرچه در توان دارد انجام میدهد تا مطئن باشید فصل بعد هم موفق آمیز تر خواهد بود.مادریستا بودن شکلی از زندگیست"

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:9 ] [ محمد بلالایی ]

قرار شد دو تیم رئال و میلان در تابستان در استادیم یانکی در نیویرک به مصاف هم بروند.

میلانی ها هم این را تایید کرده اند که در تاریخ 8 آگوست در نیویرک به مصاف رئال مادرید میروند. این بازی برای میلان بعد از بازی این تیم با قهرمان این فصل اروپا یعنی چلسی خواهد بود در میامی در تاریخ 28 جولای خواهد بود.

همچنین رئال 3 مسابقه به جز این دارد. اول در تاریخ 2 آگوست با گلکسی در لوس آنجلس ، سپس با سلتیک در تاریخ 5 آگوست در فیلادلفیا و همچنین در  11 آگوست در لاس وگاس با یوونتوس بازی میکند

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ محمد بلالایی ]

بازی چهار نفره ای که هیگواین،دیماریا،مسی و آگرو شکل داده بودند،باعث شد که ارژانتین یک پیروزی راحت و مقتدرانه را در مقابل اکوادور بدست آورد.این 4ستاره درجشنواره گل4-0 تیمشان، در استادیوم بوئنوس ایرس که
جزء ورزشگاه هایی که برای جام جهانی 2014،در نظر گرفته شده است ،سهم داشتند.شاگردان آلخاندرو برتریشان را در خارج از خانه نشان دادند.در 19دقیقه اول،پاسکاری بین مسی و دی ماریا؛توپ را به جلوی پای سرخیو آگرو رساند که او نیز با شوتی مستقیم؛بازی را 1-0 کرد.گل دوم حاصل عملکرد هیگواین روی پاس عرضی مسی بود.اما خیلی زود،هیگواین پاس گل اورا پس داد و با قراردادن او درموقعیت گلزنی،باعث گلزنی او شد.گل چهارم نیز با همکاری مسی و سوسا به دیماریا رسید ،تا اوهم در فهرست گلزنان این بازی قرار بگیرد.
لئو مسی شادی بعد از گلش را با چپاندن توپ در زیر پیراهنش ابراز کرد!تا گمانه زنی ها درباره اینکه نامزدش از او دارای بچه است، قوت بگیرد.چیزی کهستاره بارسا هنوز تمایلی به آشکار کردنش ندارد.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ محمد بلالایی ]

کایخون فصل پیش یک نمیکت نشین مطمئن برای رئال بود.

خوزه کایخون بازیکن آکادمی رئال که فصل پیش از اسپانیول به رئال بازگشت از اینکه در فصل اول خود لالیگا را گرفته ابراز خوشحالی کرد. او گفت:"هدف من این است که همین وضیعیت را با رئال ادامه دهم تا به هر چیزی که میخواهم برسم. همه مردم یک هدفی دارند که برای رسیدن به پیشرفت کنند. هدف من برای فصل بعد بردن جام های بیشتر با رئال است

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ محمد بلالایی ]

رئال این فصل 46 پیروزی داشت.

رئال رکورد سابق خود در پیروزی در یک فصل را شکاند(32 پیروزی در لالیگا ، 10 پیروزی در اروپا و 4 تا هم در کوپا) رکورد قبلی رئال در این زمینه 44 برد بود. خوزه مورینیو اولین مربی رئال است که این رکورد را در یک فصل بدست آورده.




[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:3 ] [ محمد بلالایی ]

در مدت 6 روز مانده تا آغاز مسابقات يورو2012، نام 6 مربي برتر اين مسابقات را از نظر خواهيم گذراند. هرچه باشد فوتبال روز دنيا براي هر بازي، يک نيمه جداگانه 45 دقيقه‌اي در اختيار اين عناصر تعيين کننده قرار داده و حالا بدون شک در فوتبال تيمي به موفقيت نمي‌رسد، مگر با افکار همين مغزهاي متفکر روي نيمکت.



1-ويسنته دل بوسکه



سرمربي تيم قهرمان جهان، در حالي توانست اين عنوان ارزشمند را براي ماتادورها به ارمغان بياورد که اسپانيا با هدايت آراگونس، قهرمان يورو 2008 شده بود. ادامه روند حرکتي اسپانيا، بسيار سخت به نظر مي رسيد اما دل بوسکه روحيه جاه طلبي را از زماني که مربي تيم پر افتخاري چون رئال مادريد بود به همراه داشت. او توانست همين حس را به ستارگان بي بديل تيم قهرمان اروپا هم انتقال دهد تا گاوبازهاي قهار جنوب غرب قاره سبز، جام زرين جهاني را به ويترين افتخاراتشان بيافزايند. اسپانيا همچنان مدعي اول مسابقات پيش رو نيز به شمار مي آيد.




2-يواخيم لو



او نه بازيکن نام آشنايي بود و نه مربي بزرگي. تا اينکه به عنوان دستيار، ميزبان جام جهاني هجدهم را به همراه همکاران نام آشنايش (کلينزمن، بيرهوف) با ترکيبي متفاوت و نسلي جوان سوم جهان کرد. شايد سومي براي ژرمن هاي پر مدعا افتخاري محسوب نشود اما لو، به واقع ايده پرداز فوتبال آينده آلمان ها بود. به همين دليل پس از انتخاب شدن به عنوان نفر اول نيمکت، رشد فوتبال آلمان ها بعد از رکود اواسط دهه نود را موجب شود. لوي 52 ساله که قرارداد فعليش تا پايان جام جهاني 2014 برزيل تمديد هم شده مي تواند رکورد 10 سال فعاليت بر روي نيمکت تيم ملي را به خود اختصاص دهد و اينگونه در دو جام جهاني پياپي، سرمربي کشورش نيز باشد.



3-برت فان مارويک



جالب است بدانيد او در حالي توانسته تيم ملي کشورش را نايب‌قهرمان جام جهاني گذشته کند که خودش به عنوان بازيکن تنها يک بازي ملي براي هلند انجام داده بود. فلسفه کاري او شباهت چنداني به توتال فوتبال هلندي ها ندارد اما اين مربي 60 ساله از هوش بالايي برخوردار است و اين را در تيم فاينورد به اثبات رسانده است. او توانست اين باشگاه هلندي را در فصل 2002-2001 قهرمان جام يوفا (همان ليگ اروپاي فعلي) کند. نقش او در رسيدن لاله هاي نارنجي به فينال جام جهاني نيز بسيار پر رنگ بود.



4-جوواني تراپاتوني



بيان افتخارات او حوصله بسياري را مي‌طلبد! اين مربي بسيار باتجربه اولين بار در سال 1972 و در حالي که تنها 33 ساله بود سرمربي گري تيم جوانان ميلان را پذيرفت. او پس از گذشت چهل سال از اولين سابقه مربيگري‌اش حالا براي دومين بار يورو را تجربه مي‌کند هرچند در رده ملي هيچ گاه موفق به کسب عنواني نشده اما کيست که بتواند توانايي‌هاي عمو تراپ را زير سوال ببرد. پيرمردي که تمامي قهرماني‌هاي رده باشگاهي را فتح کرده و از اين حيث بي‌نظير است.



5-ديک ادووکات



يکي از 4 مربي حاضر در يورو 2012 که هدايت تيمي جز کشورش را بر عهده دارد. اين مرد هلندي با تجربه، اميد روس‌ها را براي خلق شگفتي زنده نگه داشته است. البته که کار سختي دارد چرا که روسيه در دوره قبلي اين مسابقات با گاس هيدينگ بزرگ به مقام سومي دست يافت. ادوکات ادامه راه اين مربي بزرگ در تيم روسيه را مي پيمايد. از افتخارات ادوکات دستياري رينوس ميشل بزرگ در تيم ملي کشورش و انتخاب بجاي او که هرچند نتوانست نتايج خوبي به همراه اين تيم کسب کند. او همچنين به همراه زنيت سن پترزبورگ جام يوفا و سوپر کاپ اروپا را در سال 2008 فتح کرده است.


6-اولگ بلوخين


تنها اميد ميزبان کم شانس يورو12 براي صعود از گروه سختي که در آن قرار دارد تجربيات همين مربي 59 ساله است. کسي که فوتبال ملي اوکراين بهترين نتايج را با او داشته و در جام جهاني 2006 توانسته با هدايت او به جمع هشت تيم برتر راه يابد. تيم آماده اوکراين در آن بازي ها به وسيله ايتاليايي حذف شد که در نهايت قهرمان جام لقب گرفت. کار بلوخين براي تکرار چنين افتخاري براي کشورش فوق العاده سخت است و تا حدودي غير ممکن به نظر مي رسد. بايد ديد او در خانه چه خواهد کرد.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:5 ] [ محمد بلالایی ]

در بازی مقدماتی جام جهانی 2014 ، تیم ملی آرژانتین با نتیجه 4-0 اکوادور رو برد.دو گل از این 4 گل رو آنخل دی ماریا و گونزالو هیگواین زدند.گل های دیگه رو آگوئرو زد.اون یکی رو هم یکی دیگه زد که زیاد مهم نیست.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:58 ] [ محمد بلالایی ]

یکشنبه 14 خرداد 1391

ساعت : 21:45 به وقت تهران

ساعت : 19:15 به وقت محلی

ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

به مناسبت : کمک به اکادمی بنیادی رئال مادرید در آفریقا

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:2 ] [ محمد بلالایی ]

نانی که حالا در اردوی پرتغال میتواند در کنار رونالدو باشد اعلام کرده او و رونالدو بهترین وینگر ها هستند.

او که کمی هم سرماخوردگی دارد ابتدا قهرمانی من سیتی را شانسی خواند و گفت:" این خیلی دردناک است که در آخرین دقایق جام را دست میدهیم. سیتی خیلی شانس دارد. "

در ادامه درباره ی یورو گفت:" اما حالا ما فقط به یورو فکر میکنیم و من میدانم ما میتوانیم آن را  ببریم. اگر حال من بهتر شود و روی فرم باشم تیم خیلی بهتر میشود. من و رونالدو بهترین وینگر های جهان هستیم."

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:36 ] [ محمد بلالایی ]

پیر لوئیجی کولینا  قضاوت بازی دراماتیک پیشکسوتان رئال مادرید و منچستر را برعهده خواهد داشت.
پایتخت اسپانیا اخرین توقف او ،قبل از رفتن به رقابت های یورو است و به خوبی خاطرات بازی های گذشته را به خاطر دارد.

-شرکت در مسابقه خیریه ای مانند این،برای شما به چه معناست؟
-این برای من افتخاری است که در این بازی سهیم باشم چراکه کمک به انجام یک پروژه خیریه در افریقا است.
-چه خاطراتی از بازی های بین رئال مادرید و منچستر دارید؟
-من 2بار این بازی را اولدترافورد قضاوت کردم و آن 2بازی فراموش نشدنی ترین لحظات در زندگی حرفه ایم بود.اولین آن،گل رائول با پاس پشت پا رودندو بود
 ودیگری هتریک رونالدو در بازی دیگر بود،این خارق العاده بود که کل استادیوم ایستاده اورا تشویق میکردند.

-به نظر میرسد که رابطه خوبی با رائول در آن بازی ها داشتید؟
-بله و با بقیه بازیکن ها هم همینطور.داشتن رابطه خوب با بازیکنان،کار را اسان تر میکند.رائول بازیکن درجه یکیست.2سال را در شالکه سپری کرد و برای انها
 خارق العاده کار کرد.فوتبال علاوه بر استعدادهای واقعی،به بازیکنان ارزشی نیز نیاز دارد.
-شما اولین داور بزرگ و نامدار بودید..
-من همیشه واقعا به سختی کار کرده ام ،چراکه شغل ما،حرفه ای واقعا دشواری است.اگرچه من معروف و شناخته شده هستم اما نمیخواهم به عنوان کسی
 که از ان استفاده بازاری میشود ،در نظرگرفته شوم.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:39 ] [ محمد بلالایی ]

:ایکر کاسیاس تصریح کرد که :دلبوسکه و مورینیو کاراکترهای کاملا متضادی دارند.اگرچه او اضافه میکند که:با سبک و کارهایی که مربی پرتغالی انجام میدهد اخت گرفته است.گلر 31ساله هم در باشگاه و هم در سطح ملی با وینسنته دل بوسکه کار کرده است و از سال 2010 تحت نظرمربی سابق رئال بوده است. اگرچه بیان میکند مربیانش  سبک کاملا متفاوتی دارند اما سریع اضافه میکند که :با سبک مورنیو مأنوس شده است و اشاره میکند که:"تفاوت میان دل بوسکه و مورینیو بسیار است"کاسیاس ادامه میدهد: "من دلبوسکه را از زمانی که در رئال 12 ساله بودم میشناتختم.بعدها به اندازه کافی خوش شانس بودم که او را دوباره در تیم ملی ملاقات کنم،بعد از ان مطمئن بودم که هرکدام همدیگر را به اندازه کافی میشناسیم.او فردی بسیار ارام است و شخصیتی صلح طلب دارد درحالی که درباره مورنیو نمیتوان گفت:که کاملا چنین است"
"با این حال من در 2سال گذشته یاد گرفته ام که قدردان او باشم.روابط میان مربی و بازیکن همیشه باید روان باشد.اگرچه همیشه اختلاف سلیقه وجود دارد  اما در بیشتر زمان ها با هم،هم عقیده بودیم .رسانه ها تمایل به اغراق در لحظات پرتنش دارند"
کاسیاس کاپیتان تیم باشگاهیش رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا وبیش از یک دهه در ترکیب ثابت آنها بوده است.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:46 ] [ محمد بلالایی ]


برنابئو باز هم با درخشش کریم بنزما پیش رفت . بازیکن فرانسوی اولین گل تیمش را روی پاس اوزیل زد و در نیمه دوم نیز با گلی که زیاد ، خیال تیم را راحت کرد .
او روی حرکتش که منجر به گل شد ، احساس مصدومیت کرد که جایش را به کایخون داد تا مورینیو منتظر بماند که ببیند آیا مشکلی برای بازی با مالاگا در لاروسالدا دارد یا خیر .
بنزما یک بار دیگر نشان داد که یکی از ویرانگر ترین بازیکنان رئال مادرید است که در 25 بازی توانسته 16 گل بزند .

[ پنج شنبه 18 دی 1390برچسب:, ] [ 17:47 ] [ محمد بلالایی ]

زننده گل قهرمانی تیم فوتبال چلسی در دیدار پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرار گرفته است.

[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:55 ] [ محمد بلالایی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 106594
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -